Vi søger Bogholder

Vil du være vores nye kollega — Vi søger ny Bogholder

Da vores bogholder igennem mere end 40 år har valgt at gå på velfortjent pension, søger vi en erfaren og struktureret kollega.

Som virksomhedens bogholder vil du få en nøglerolle i forhold til at holde styr på virksomhedens økonomi i samarbejde med økonomiansvarlig og kontorassistent.

Dine opgaver vil ligge indenfor følgende områder:

  • Bogholderi (E-conomic) – daglig bogføring, bankbetalinger, afstemning af bank og kasse, o.lign.
  • Registrere indkøb i ordrestyring (Minuba)
  • Månedsafslutning og momsindberetning
  • Administration og udbetaling af løn
  • Udarbejdelse af kontrakter
  • Overenskomster
  • GPDR
  • Diverse administrative opgaver, som vi løser i fællesskab

Vi søger en kollega, der har erfaring og kompetencer der matcher ovenstående opgaver og er i stand til at udføre opgaverne selvstændigt.

Du er talstærk og struktureret med fokus på detaljen. Du vægter vigtigheden i at overholde deadlines, løsningsorienteret og følger op på alle opgaver.

Du har erfaring med løn og finansbogholderi. Hvad angår IT, er du fortrolig bruger af de gængse værktøjer, og hvis du har kendskab til Visma E-conomic og Minuba er det et plus.

Du referer til den økonomiansvarlige og direktøren.

Axel Sørensen A/S

Axel Sørensen A/S er en større Bornholmsk virksomhed, hvor vi har samlet 3 faggrupper EL,VVS og Ventilation under et tag.

Vi beskæftiger ca. 48 medarbejder i en bred vifte af opgaver med synergi på tværs af faggrupper.

Vi har en uformel omgangs tone med frihed under ansvar og vi vægter at man skal have lyst til at stå op om morgenen og syntes det skal være sjovt at gå på arbejde.

Vi kan tilbyde den rette person et job i en virksomhed, med go team ånd og fællesskab. Udviklingsmuligheder såvel fagligt som menneskeligt.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgning og spørgsmål sendes på mail til:

Økonomisansvarlig

Christine Tarp

Christine.tarp@axels.dk

Ansøgningsfrist 25. november